- توسعه مدیریت کاربران فرعی:
در منوی مدیریت کاربران و در بخش کاربران، امکان تعریف کاربر فرعی با دریافت پیامک تایید از کاربر مورد نظر ایجاد شده است. لازم به ذکر است، پیش از این در سامانه مودیان در بخش مدیریت کاربران امکان تعریف نقش وجود نداشته و صرفا تخصیص دو نقش پیش فرض، “دسترسی کامل” و “مشاهده” برای کاربران فرعی امکانپذیر بوده، که با بروزرسانی صورت گرفته، امکان تعریف نقش با جزییات بیشتر در سامانه مودیان میسر شده است و در هنگام تعریف نقش، در بخشهایی از سامانه مودیان که امکان انجام واکنش وجود دارد(مانند ثبت/تایید/رد و …)، تعریف دسترسیهایی به تفکیک مدیریت و مشاهده و یا فقط مشاهده امکانپذیر شده است.
در این راستا لازم است، موارد زیر مورد توجه قرار گیرد:
- در خصوص بحث تخصیص دسترسیهای صورتحسابها به کاربران، علاوه بر تخصیص دسترسیها، باید دسترسی شعبه مورد نظر نیز به کاربر داده شود تا کاربر فرعی بتواند صورتحسابهای همان شعبه را مشاهده و یا مدیریت نماید.
- در هنگام حذف نقش، با حذف نقشهای تعریف شده، همه کاربران مشمول این نقش، از داشتن این دسترسی محروم خواهند شد.